Marketing Automation

Zamień swój e-mail marketing w Marketing Automation i zobacz przełom w swoich wynikach

Prawdopodobnie słyszałeś już bardzo wiele o Marketing Automation. Dowiedziałeś się, że jest szalenie skuteczny i prawdopobodnie chciałbyś go wdrożyć w swojej witrynie. Jednak tak naprawdę nie jesteś pewien czym jest Marketing Automation.

Używając możliwie najlepszego określenia, Marketing Automation to połączenie narzędzi i taktyk, które umożliwiają firmom i witrynom www prowadzić bardzo skuteczną sprzedaż na nieosiągalną dotąd dla nich skalę. Marketing Automation wykorzystuje mocno spersonalizowaną komunikację 1:1, dzięki czemu jest w stanie przekonwertować więcej potencjalnych klientów w rzeczywistych klientów, którzy zostawią pieniądze w Twojej firmie.

Jak możemy usprawnić Twój marketing za pomocą Marketing Automation?

  • Optymalizacja obecnych procesów marketingowych - optymalizacja obecnej komunikacji e-mailingowej. Przejście od wysyłki zmasowanych akcji e-mailingowych i kupowania zewnętrznych baz, do budowania własnej listy kontaktów oraz lead nurturingu (procesowanie leadów). Razem przejdziemy od nachalnego marketingu typu “push” do tzw. “permission marketingu”, gdzie klienci otrzymują potrzebne treści i w dodatku dokładnie wtedy, kiedy ich potrzebują.
  • Optymalizacja sprzedaży w serwisach www - pokażemy Ci, jak za pomocą swojej witryny www możesz zbudować własną bazę mailingową. Pokażemy Ci, jak usprawnić proces sprzedaży w Twojej witrynie dzięki spersonalizowanym wiadomościom e-mail. Pokażemy Ci, jak za pomocą e-mail marketingu i marketing automation przesuwać klientów przez kolejne etapy lejka sprzedażowego.
  • Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym - dzięki marketing automation jesteśmy w stanie nie tylko podnieść współczynnik konwersji w Twoim sklepie, ale również zwiększyć życiową wartość Twoich klientów. Twoi klienci nie tylko zaczną kupować więcej, ale również zaczną więcej wydawać. Za pomocą marketing automation obniżymy liczbę porzuconych koszyków, zwiększymy średnią wartość koszyka zakupowego oraz nakłonimy obecnych klientów, aby częściej wracali do Twojego sklepu.
  • Usprawnienie przekazywania leadów do działu sprzedaży - dzięki marketing automation Twój dział marketingu i sprzedaży dostanie potężne narzędzie do pozyskiwania wysokiej jakości leadów. Pokażemy Ci jak stworzyć “persony” Twoich klientów, jak zbudować skutecznych lejek sprzedażowy i wreszcie pokażemy Ci, jak za pomocą marketing automation przeprowadzić odpowiednią kwalifikację leadów oraz jak zorganizować cały proces lead nurturingu.

Jako eksperci od Marketing Automation pomożemy w następujących obszarach

  • Research i stworzenie tzw. person sprzedażowych, czyli profili Twoich klientów.
  • Zaprojektowanie tzw. cyklu sprzedażowego oraz etapów, przez jakie przechodzą Twoi klienci zanim są gotowi podjąć decyzję zakupową.
  • Zaprojektowanie procesu kwalifikacji leadów tzw. lead nurturing - pokażemy Ci krok po kroku jak kwalifikować Twoje leady.
  • Projektowanie kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem autoresponderów oraz tzw. kampanii drip mailingowych.
  • Optymalizację Twoich e-maili pod kątem większej dostarczalności, otwieralności oraz klikalności w linki.
  • Przygotowanie wytycznych odnośnie treści sprzedażowych, jakie powinny być wykorzystane w procesie Marketing Automation oraz Lead Nurturing.
  • Wdrożenie i optymalizacja narzędzi z zakresu Marketing Automation i e-mail marketingu.
  • Zaprojektowanie i wdrożenie tzw. sourcingu klientów i leadów.
  • Zaprojektowanie i wdrożenie komunikacji mailingowej dla klientów sklepów internetowych, opartej o Marketing Automation.

Jak w ciągu 12 miesięcy zwiększyliśmy wsp. konwersji na sprzedaż o 47% a przychody ze sprzedaży o 92% ?

Marcin Warzocha

Współwłaścicel,, Nakrywamy.pl

Porozmawiajmy o Twoim E-biznesie

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się

Jak dzięki naszemu procesowi optymalizacji konwersji udało się na stałe podnieść wsp. konwersji na rejestrację na stronie docelowej o 52%, znacząco obniżyć koszt pozyskania nowo zarejestrowanego użytkownika?

PolishHearts

Sieć Portali Randkowych,, PolishHearts

Napisz do nas! Sprawdź jak możemy zwiększyć wartość Twojej witryny

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się