Optymalizacja Konwersji

Odkryj jak zwiększyć konwersję i wycisnąć więcej ze swojej witryny

Optymalizacja konwersji to odpowiedź na pytanie, dlaczego mój serwis internetowy nie zarabia więcej, nie zwiększa sprzedaży, nie pozyskuje większej liczby klientów. Nie tylko odpowiadamy na to pytanie, ale również sugerujemy skuteczne rozwiązania.

Integrujemy działania z zakresu analityki internetowej, usability oraz innych dziedzin marketingu internetowego, pomagając zwiększyć odsetek użytkowników, którzy konwertują w płacących klientów. Dzięki procesowi optymalizacji konwersji jesteśmy w stanie zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym, a także zwiększyć liczbę zapytań ofertowych składanych za pomocą formularza, liczbę kliknięć w reklamy, jak również wiele innych wskaźników (odpowiadających za zachowania użytkowników), które wpływają bezpośrednio na Twoje przychody.

Jakie korzyści możemy Ci zapewnić w ramach optymalizacji konwersji?

  • Zwiększymy sprzedaż w Twoim sklepie internetowym - z powodzeniem pracujemy z klientami z branży e-commerce, u których udało nam się zwiększyć współczynnik konwersji e-commerce, zwiększyć średnią wartość koszyka zakupowego, czy też obniżyć liczbę porzucanych koszyków.
  • Zwiększymy liczbę leadów dla Twojego działu sprzedaży - zwiększymy efektywność Twojej sprzedaży, zwiększając konwersję z odwiedzających Twoją witrynę na adresy e-mail i numery telefonów, gotowe do kontaktu ze strony Twojego działu sprzedaży. Pokażemy Ci, jak za pomocą Twojej witryny skutecznie rozbudować potencjalną bazę klientów.
  • Zwiększymy efektywność Twoich wydatków na marketing - prawdopodobnie w tym momencie Twoje kampanie marketingowe przepalają Twój budżet na reklamę, generując puste odwiedziny. Pokażemy Ci, jak ulepszyć Twoje strony docelowe, na które trafia ruch z Twoich kampanii marketingowych. Pokażemy Ci, jak optymalizować konwersję z SEO, AdWords, Facebooka oraz innych źródeł ruchu, z których korzystasz.

Nasz 6 stopniowy proces optymalizacji konwersji

Optymalizacja konwersji potrafi wielokrotnie zwiększyć sprzedaż i prześcignąć konkurencję. Wymaga jednak stałych działań i ustrukturyzowanej strategii, opartej na ciągłym doskonaleniu.

W naszej pracy nad zwiększaniem konwersji w Twoim serwisie wykorzystujemy 6 stopniowy proces optymalizacji konwersji, bazujący na procesie LIFT, opracowanym przez ekspertów z firmy Widerfunnel.

Analityka Konwersji / Zbieranie danych
  • Ustalamy cele biznesowe klienta.
  • Analizujemy dotychczasowe metody pozyskiwania ruchu.
  • Analizujemy statystyki Twojego serwisu na podstawie danych z takich narzędzi, jak np. Google Analytics.
  • Prowadzimy ocenę ekspercką według najlepszych praktyk użyteczności serwisów internetowych.
  • Prowadzimy badania ankietowe, zadając ważne pytania dotyczące Twojego biznesu.
  • Sprawdzamy zachowanie Twoich użytkowników przy pomocy sesji Video.
  • Dokonujemy analizy Twojej oferty od strony sprzedażowej - czy Twoja witryna jest dobrym sprzedawcą?
Tworzenie hipotez testowych i planu testów A/B

Na podstawie badań i danych z poprzedniego etapu stawiamy hipotezy testowe, które w istocie są rekomendacją zmian zwiększających konwersję na Twojej stronie. Każda postawiona przez nas hipoteza wymaga zweryfikowania na drodze testów, dlatego przygotowujemy plan testów, który określa potencjalne korzyści, koszty i kolejność testowanych przez nas hipotez.

Prace graficzne i kreatywne / wdrażanie narzędzi

Na tym etapie, wspólnie z teamem technicznym, podłączamy narzędzia, za pomocą których będziemy prowadzić testy w serwisie. Równolegle tworzone są makiety i szkice z proponowanymi przez nas zmianami. Ze szkiców i makiet powstają alternatywne wersje Twojej witryny, które następnie testujemy.

Prowadzenie testów A/B, testów wielowymiarowych

Wszystkie przygotowane przez nas hipotezy są testowane na drodze testów A/B, split testów lub testów wielowymiarowych. Na tym etapie prowadzimy testy potwierdzające skuteczność proponowanych przez nas rozwiązań. Czuwamy nad poprawnym działaniem narzędzi obsługujących testy i poprawnością zbieranych danych.

Uzyskiwanie wyników testów

Prowadzone przez nas testy kończą się w momencie, kiedy uzyskujemy minimalnie 95% prawdopodobieństwa tego, że proponowane przez nas zmiany powodują wzrost konwersji. Na ogół jest to okres od 14 do 30 dni, w zależności od ruchu generowanego w serwisie klienta.

Analiza uzyskanych rezultatów

Każdy test kończymy potwierdzeniem, bądź obaleniem stawianych przez nas hipotez testowych. Analizujemy wyniki testów i ich przyczyny. Odpowiadamy na pytanie “dlaczego uzyskaliśmy taki, a nie inny rezultat?” Analizujemy wpływy testowanych zmian na użytkowników serwisu, wyciągamy z nich wnioski i tworzymy kolejne rekomendacje.

Jak w ciągu 12 miesięcy zwiększyliśmy wsp. konwersji na sprzedaż o 47% a przychody ze sprzedaży o 92% ?

Marcin Warzocha

Współwłaścicel, Nakrywamy.pl

Porozmawiajmy o Twoim E-biznesie

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj sie

Jak dzięki naszemu procesowi optymalizacji konwersji udało się na stałe podnieść wsp. konwersji na rejestrację na stronie docelowej o 52%, znacząco obniżyć koszt pozyskania nowo zarejestrowanego użytkownika?

PolishHearts

Sieć Portali Randkowych, PolishHearts

Napisz do nas! Sprawdź jak możemy zwiększyć wartość Twojej witryny

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się