Czy wiesz, jak różne źródła ruchu wpływają na wsp. konwersji w Twojej witrynie?

Dowiedz się które źródła ruchu mają największy zwrot z inwestycji zanim wydasz kolejną złotówkę na marketing

Nie wydawaj już kolejnej złotówki na marketing, dopóki nie dowiesz się, jak efektywnie pracują dla Ciebie poszczególne źródła ruchu. Pokażemy Ci, jak prawidłowo mierzyć rentowności poszczególnych źródeł ruchu w oparciu o wskaźnik ROI oraz Życiową Wartość Twoich klientów. Uzyskasz cenne informacje, dzięki którym każda wydana złotówka na marketing internetowy nie będzie zmarnowana.

Jak wygląda proces optymalizacji ruchu w Twojej witrynie?

  1. Analiza informacji o źródłach ruchu - W trakcie wspólnej sesji, razem z klientem, rozmawiamy o metodach pozyskiwania ruchu do witryny oraz wykorzystywanych przez klienta strategiach marketingowych. Zbieramy informacje o kosztach zakupu ruchu, wsp. konwersji oraz rentowności sprzedaży.
  2. Konfiguracja i optymalizacja narzędzi - Sprawdzamy, czy narzędzia analityczne zaimplementowane w witrynie zostały poprawnie skonfigurowane i czy są zbierane wiarygodne dane, dotyczące źródeł odwiedzin. Badamy, czy do narzędzi trafiają dane o kosztach zakupu ruchu oraz konwersji niepłacących klientów. W razie wykrycia nieprawidłowości, dokonujemy niezbędnych konfiguracji i optymalizacji.
  3. Implemntacja tagowania odwiedzin - sprawdzamy, czy wszystkie źródła ruchu są poprawnie rozpoznawane przez narzędzia analityczne. Wdrażamy tagowanie zewnętrznych źródeł ruchu takich, jak kampanie e-mailingowe, kampanie banerowe oraz pogramy partnerskie.
  4. Wyliczamy ROI i LTV - Dla każdego źródła ruchu wyliczamy rentowność na podstawie wskaźnika ROI oraz Życiowej Wartości Klienta. Na tej podstawie określamy wstępną rentowność poszczególnych źródeł ruchu.
  5. Analiza ścieżek wielokanałowych i modeli atrybucji - Badamy przeplatanie się poszczególnych źródeł ruchu na podstawie raportów ścieżek wielokanałowych. Sprawdzamy, jak różne źródła ruchu oddziaływują na siebie i jakie konfiguracje źródeł ruchu dostarczają najwięcej płacących klientów. Badamy różne modele atrybucji, żeby dowiedzieć się jak rozłożyć budżet marketingowy na poszczególne kanały zakupu ruchu.
  6. Ocena ekspercka - Na podstawie naszego bogatego doświadczenia w marketingu internetowym dokonujemy oceny eksperckiej sposobów wykorzystania różnych kanałów marketingowych, mediów oraz strategii marketingowych.
  7. Audyt optymalizacji pozyskiwania ruchu - Efektem końcowym naszej pracy jest kompleksowy raport, prezentujący realną rentowność poszczególnych źródeł ruchu. Raport zawiera obszerne rekomendacje dotyczące tego, gdzie kierować wydatki na marketing, w jakie media inwestować, jak zoptymalizować bieżące działania marketingowe.

Jak osiągniesz korzyści,  dokonując optymalizacji źródeł ruchu w Twojej witrynie?

Realna ocena pracy Twojego marketingu lub zewnętrznej agencji

Dzięki naszej usłudze optymalizacji źródeł ruchu będziesz w stanie wiarygodnie ocenić jakość pracy swojego działu marketingu lub zewnętrznej agencji. Przekonasz się, czy Twoje pieniądze są właściwie inwestowane w zakup ruchu i czy zewnętrzna agencja wywiązuje się z umowy.

Wzrost rentowności wydatków na marketing

Pokażemy Ci, jak efektywnie kupować ruch do Twojej witryny i które źródła ruchu wygenerują największy zwrot z inwestycji. Pokażemy Ci, jaka konfiguracja źródeł odwiedzin i alokacja wydaktów jest dla Ciebie optymalna.

Wiarygodne dane na temat źródeł ruchu

Dzięki poprawnej konfiguracji Twoich narzędzi analitycznych oraz właściwemu tagowaniu źródeł ruchu, otrzymujesz dostęp do wiarygodnych danych o tym, ile i jakiego ruchu trafia do Twojej witryny. Tylko na podstawie wiarygodnych i pełnych danych będziesz w stanie skutecznie zoptymalizować proces pozyskiwania ruchu.

Wzrost konwersji z kampanii marketingowych

Otrzymujesz bogate rekomendacje na temat tego, jak poprawić konwersję z poszczególnych źródeł ruchu. Podpowiadamy, jak zoptymalizować teskty reklam, dobrać właściwe kreacje, gdzie kierować ruch, żeby konwersja była jak największa.

Jak w ciągu 12 miesięcy zwiększyliśmy wsp. konwersji na sprzedaż o 47% a przychody ze sprzedaży o 92% ?

Marcin Warzocha

Współwłaścicel, Nakrywamy.pl

Porozmawiajmy o Twoim E-biznesie

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się

Jak dzięki naszemu procesowi optymalizacji konwersji udało się na stałe podnieść wsp. konwersji na rejestrację na stronie docelowej o 52%, znacząco obniżyć koszt pozyskania nowo zarejestrowanego użytkownika?

PolishHearts

Sieć Portali Randkowych, PolishHearts

Napisz do nas! Sprawdź jak możemy zwiększyć wartość Twojej witryny

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się