Zwiększymy konwersję w Twojej witrynie dzięki stałej optymalizacji

Sprawimy, że średni zysk z każdego Twojego użytkownika poszybuje w górę

Znajdujemy miejsca, gdzie z Twojej witryny wycieka najwięcej pieniędzy i odwrotnie -  odkrywamy miejsca, które prezentują największą szansę na zwiększenie przychodów. Optymalizujemy Twoją witrynę www na podstawie wnikliwych badan i analiz. Nigdy nie zgadujemy, wszystkie proponowane przez nas zmiany są poprzedzone co najmniej miesięcznym okresem badawczym.

Nasz proces optymalizacji konwersji opieramy na intensywnych testach A/B, opartych wyłącznie na metodach naukowych. Nasz proces testowania traktujemy bardzo poważnie, dlatego każdy test jest wynikiem hipotez popartych żelaznymi danymi. Tylko rzetelnie przeprowadzone testy A/B są punktem wyjścia do wdrażania rozwiązań, zwiększających konwersję w Twoim serwisie.

Jak może wyglądać proces optymalizacji konwersji w Twojej witrynie?

  1. Analiza informacji o biznesie klienta: W trakcie wspólnej sesji, razem z klientem, rozmawiamy o modelu biznesowym, na jakim opiera się witryna. Definiujemy cele, a następnie proponujemy plan wdrożenia całego procesu optymalizacji.
  2. Ocena ekspercka Twojego serwisu to analiza, dokonywana przez ekspertów z dziedziny optymalizacji konwersji, usability oraz marketingu efektywnościowego. Nasza ocena powstaje w oparciu o model LIFT firmy Wider Funnel oraz dane pochodzące z badań jakościowych i ilościowych.
  3. Tworzenie hipotez testowych - na podstawie przeprowadzonych badań oraz oceny eksperckiej stawiamy hipotezy, które będą przedmiotem naszych testów A/B. Wszystkie stawiane przez nas hipotezy są wynikiem wnikliwych badań oraz naszej bogatej wiedzy na temat optymalizacji konwersji.
  4. Przygotowanie planu testów A/B - na podstawie opracowanych hipotez testowych przygotowujemy plan testów A/B. Określamy kolejność testowania hipotez tak, aby uzyskać jak najszybszy i jak największy wzrost konwersji, przy jak najmniejszych kosztach wdrożenia testowanych hipotez.
  5. Implementacja i konfiguracja narzędzi do testów A/B: Implementujemy w Twojej witrynie narzędzia, które pozwolą nam przeprowadzić kontrolowane testy A/B oraz testy wielowymiarowe.
  6. Uruchomienie testów A/B i śledzenie rezultatów - uruchamiamy w Twojej witrynie kolejne testy A/B zgodnie z kolejnością, określoną w naszym planie testowania hipotez. Wszystkie prowadzone przez nas testy trwają od 2 do 3 tygodni, aż do momentu uzyskania 95% istotności statystycznej.
  7. Analiza rezultatów - na podstawie otrzymanych wyników z testów A/B przedstawimy wnioski oraz rekomendacje do kolejnych testów i zmian na stronie. Pomagamy z miejsca wdrożyć zwycięskie rozwiązania tak, aby jak najszybciej uzyskać maksymalny wzrost konwersji.

Optymalizacja konwersji jest procesm ciągłym, a testy A/B procesem powtarzalnym i iteracyjnym. Z każdym testem uczymy się czegoś nowego o Twoich klientach. Przede wszystkim tego, co ich motywuje do konwersji w Twojej witrynie. Z każdym testem i z każdą wdrażaną zmianą uzyskujemy więcej danych, dzięki którym tworzymy zwycięskie hipotezy.

Program Optymalizacji Konwersji

W ramach procesu optymalizacji konwersji podejmujemy minimum 3 miesięczną współpracę, poprzedzoną okresem badawczym (od 3 do 4 tygodni). Przez 3 miesiące prowadzimy wyczerpujące testy stawianych hipotez i wdrażamy rozwiązania, podnoszące konwersje w Twojej witrynie. W prawdziwym świecie niezwykle trudno jest uzyskać przełomowe rezultaty w wyniku pojedynczego testu. Dlatego uważamy, że najlepsze rezultaty uzyskamy na drodze powtarzalnego (iteracyjnego) procesu, podczas którego nieustannie wzbogacamy swą wiedzę o Twoich klientach i Twojej witrynie.

Wszystkie rozmowy i kontakt z naszej strony, odbywa się za pośrednictwem doświadczonych ekspertów od analityki oraz optymalizacji konwersji. Nigdy nie będziesz musiał rozmawiać z młodszymi specjalistami czy sprzedawcami.

Jak w ciągu 12 miesięcy zwiększyliśmy wsp. konwersji na sprzedaż o 47% a przychody ze sprzedaży o 92% ?

Marcin Warzocha

Współwłaścicel,, Nakrywamy.pl

Porozmawiajmy o Twoim E-biznesie

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się

Jak dzięki naszemu procesowi optymalizacji konwersji udało się na stałe podnieść wsp. konwersji na rejestrację na stronie docelowej o 52%, znacząco obniżyć koszt pozyskania nowo zarejestrowanego użytkownika?

PolishHearts

Sieć Portali Randkowych,, PolishHearts

Napisz do nas! Sprawdź jak możemy zwiększyć wartość Twojej witryny

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się