Raport i badania optymalizacji konwersji

Łączymy naszą wiedzę ekspercką z naukowymi metodami badań ilościowych i jakościowych rezultatem jest raport, który dostarcza celne rekomendacje, zwiększające konwersję w Twojej witrynie

Łączymy naszą wiedzę ekspercką z naukowymi metodami badań ilościowych i jakościowych - rezultatem jest raport, który dostarcza celne rekomendacje, zwiększające konwersję w Twojej witrynie.

Kluczowym czynnkiem decydującym o sukcesie w optymalizacji konwersji są rzetelne badania ilościowe i jakościowe, przeprowadzone z udziałem użytkowników serwisu.

To właśnie na podstawie tych badań powstają najbardziej rzetelne i trafne rekomendacje do optymalizacji konwersji. Kiedy dołożymy do tego doświadczenie i wiedzę ekspertów prowadzących badania i tworzących rekomendacje, otrzymamy najpotężniejszą w naszym arsenale usługę optymalizacji konwersji.

A tak wyglądają prowadzone przez nas badania oraz przygotowanie raportu

  1. Analiza informacji o biznesie klienta: W trakcie wspólnej sesji, razem z klientem, staramy się zrozumieć grupę docelową klientów, uczymy się kim są, czego oczekują, co ich motywuje do zakupów, jakie mają problemy oraz jakich rozwiązań szukają.
  2. Implementacja i konfiguracja narzędzi analitycznych: Implementujemy w Twojej witrynie narzędzia, które pozwolą nam zebrać cenne dane jakościowe oraz ilościowe o Twoich użytkownikach. Przyjrzymy się również posiadanym już przez Ciebie rozwiązaniom i odpowiednio je skonfigurujemy.
  3. Analiza danych ilościowych: Pełna analiza danych zebranych przez wykorzystywane w Twoim serwisie narzędzia analityczne takie, jak np. Google Analytics, Piwik, Adobe Analytics itp.
  4. Analiza danych jakościowych: Pełna analiza danych zebranych w toku badań mouse trackingowych, badań ankietowych na użytkownikach witryny, analiza sesji video z wity użytkowników w serwisie.
  5. Analiza konkurencji: Analiza serwisów konkurencyjnych w celu zbadania potencjalnego wyboru, jakim dysponują Twoi klienci i użytkownicy na rynku.
  6. Analiza ścieżki sprzedażowej: Dokonujemy analizy ścieżki sprzedażowej, jaką muszą przebyć Twoi użytkownicy, zanim staną się Twoimi klientami. Analizujemy kluczowe elementy Twojej ścieżki takie, jak formularz rejestracji, koszyk zakupowy, formularz płatności, czy też strona produktu.
  7. Przygotowanie rekomendacji, szkiców i makiet: Po przeanalizowaniu zebranych danych, nasi eksperci tworzą rekomendacje. Wszystkie rekomendacje zostają poparte graficzną prezentacją zmian w postaci szkiców i makiet.
  8. Dostarczenie raportu: Finalnym efektem naszych prac jest kompleksowy raport optymalizacji konwersji. W raporcie dostarczamy nie tylko szczegółowy opis rekomendacji, ale również plan wdrażania ich w serwisie. Sugerujemy, jaka kolejność wdrażania zmian przyniesie maksymalne efekty.

Co zyskujesz dzięki badaniom oraz raportowi optymalizacji konwersji?

Rekomendacje poparte rzetelnymi badaniami

Nasz raport optymalizacji konwersji opiera się na wynikach badań, które są tak naprawdę głosem Twoich klientów. Dostajesz rekomendacje zmian, które są oparte na szczegółowych danych o zachowaniu Twoich użytkowników, ich preferencjach i motywach działania. Dzięki temu masz gwarancję najlepszych rekomendacji.

Doskonały punkt wyjścia

Doskonały punkt wyjścia do testów A/B oraz trwałego procesu poprawy konwersji w Twoim serwisie www. Dzięki naszej ocenie eksperckiej, dostajesz zestaw rekomendacji, które doskonale sprawdzają się jako hipotezy w czasie prowadzenia testów A/B.

Szybki start z optymalizacją konwersji

Ocena ekspercka to doskonałe rozwiązanie dla klientów, którzy chcą jak najszybciej przejść od pomysłów na optymalizację do wdrożeń i testów, zwiększających konwersję w serwisie. W ciągu kilku tygodni otrzymujesz gotowe do wdrożenia i przetestowania rzetelne wytyczne./p>

Ekspercka wiedza i doświadczenie

Ocenę ekspercką przygotowują eksperci z dziedziny analityki internetowej, optymalizacji konwersji oraz Usability z 6 letnim doświadczeniem. Cała ta wiedza zostaje zawarta w ocenie eksperckiej Twojego serwisu www.

Jak w ciągu 12 miesięcy zwiększyliśmy wsp. konwersji na sprzedaż o 47% a przychody ze sprzedaży o 92% ?

Marcin Warzocha

Współwłaścicel,, Nakrywamy.pl

Porozmawiajmy o Twoim E-biznesie

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się

Jak dzięki naszemu procesowi optymalizacji konwersji udało się na stałe podnieść wsp. konwersji na rejestrację na stronie docelowej o 52%, znacząco obniżyć koszt pozyskania nowo zarejestrowanego użytkownika?

PolishHearts

Sieć Portali Randkowych,, PolishHearts

Napisz do nas! Sprawdź jak możemy zwiększyć wartość Twojej witryny

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się