Sukcesy Klientów

Dowiedz się jak pomogliśmy naszym Klientom

Nakrywamy.pl

Jak w ciągu 12 miesięcy zwiększyliśmy wsp. konwersji na sprzedaż o 47% a przychody ze sprzedaży o 92% ? Nakrywamy.pl Nakrywamy.pl to jeden z liderów branży e-commerce w Polsce, w kategorii „Dom i Ogród” działający na rynku od 2011 r. Sklep Nakrywamy.pl trafił w ręce naszych ekspertów od optymalizacji konwersji w roku 2013 i od tego czasu jest przedmiotem nieustającej optymalizacji. Asortyment oferowany przez Nakrywamy.pl to przede wszystkim  wysokiej klasy zastawy stołowej, sztućców, noży kuchennych oraz innych akcesoriów kuchennych. W większości od markowych i znanych na rynku producentów. W momencie nawiązania współpracy klient posiadał doskonałą znajomość produktu oraz rynku, w zespole Nakrywamy.pl brakowało natomiast know-how dotyczącego sprzedaży i marketingu w kanałach internetowych. Działania marketingowe klienta ograniczały się do współpracy z zewnętrznymi agencjami SEO i SEM oraz wykorzystaniu tradycyjnych partnerów branży e-commmerce (m.in. porównywarki cenowe). Mimo stabilnego wzrostu sprzedaży, klient pozostawał świadomy, że wzrostowi sprzedaży towarzyszy stały wzrost wydatków na marketing i zakup ruchu oraz że mechanizm ten jest mocno niewydajny. Dla przykładu każdorazowy wzrost sprzedaży o 20% w danym miesiącu pociągał za sobą wzrost kosztów ruchu o 15%. W tym czasie Klient wiedział, że to czego szuka to już nie standardowe działania e-marketingowe, ale kompleksowy proces optymalizacji konwersji. W tym celu właściciele marki Nakrywamy.pl nawiązali współpracę z naszym zespołem ekspertów, od zwiększania konwersji i sprzedaży w branży e-commerce. Na początku naszej współpracy, wspólnie z klientem wyznaczyliśmy cele dla naszego zespołu: docelowo zwiększyć współczynnik konwersji na sprzedaż o 50%, przy czym uzyskać 20% wzrost już w pierwszym roku współpracy, zmniejszyć koszt konwersji i tym samym uzyskać większy zwrot z inwestycji na zakup ruchu, spowodować, żeby zmiany obu powyższych wartości znalazły odbicie... czytaj dalej

PolishHearts

Jak optymalizacja i testy strony docelowej zwiększyły liczbę rejestracji o 52% PolishHearts Online Dating (randki online) to bardzo prężenie rozwijająca się na całym świecie branża. Podstawową bolączką branży online dating jest stały napływ nowych użytkowników, którzy szukają swojej drugiej połówki. Biorąc pod uwagę skuteczność portali randkowych w kojarzeniu nowych par, każdego dnia setki użytkowników zamyka lub zawiesza swoje profile ponieważ odnaleźli się w nowym związku. To wszystko sprawia, że w branży online dating istnieje stała potrzeba pozyskiwania nowych użytkowników, którzy wypełnią lukę po tych, którzy przestali być singlami i zawiesili lub zlikwidowali swoje członkostwo. Kluczową rolę w procesie pozyskiwania nowych  randkowiczów odgrywają tak zwane strony docelowe. Strona docelowa w branży online dating to miejsce gdzie kierowany jest ruch z kampanii marketingowych z ofertą portalu oraz formularzem zachęcającym do rejestracji. Nasz Klient, PolishHearts to największa na świecie sieć serwisów randkowych dedykowanych Polakom żyjącym na emigracji. Serwisy grupy PolishHearts każdego dnia notują setki tysięcy wizyt oraz rejestrują setki nowych randkowiczów. Problemy i cele z jakim przyszedł do nas Klient to: zwiększenie współczynnika konwersji na rejestrację na stronach docelowych z odwiedzających na zarejestrowanych użytkowników portalu, zmniejszenie kosztu pozyskania nowo zarejestrowanego użytkownika, zwiększenie dziennej liczby nowo rejestrowanych kont bez podnoszenia nakładów na marketing i zakup ruchu o co najmniej 25%. Ocena ekspercka strony docelowej oraz implemtacja narzędzi Zanim nasz zespół ekspertów od optymalizacji konwersji mógł przystąpić do pracy musieliśmy sprawdzić jak dotychczas wyglądała rejestracja nowych użytkowników na stronie docelowej. Dużym ułatwieniem dla naszego zespołu było to, że Klient posiadał już instalację programu Google Analytics, która raportowała współczynnik konwersji oraz liczbę rejestracji na stronach docelowych z różnych kampanii marketingowych. W naszej pracy często wykorzystanie... czytaj dalej