Analizuj tylko 20% najważniejszych danych, które mają 80% wpływu na wyniki Twojego biznesu Online

Dostarczamy szyte na miarę raporty, które oszczędzają Twój czas i pozwalają dotrzeć do najważniejszych danych

Większość organizacji w Polsce marnuje potencjał swoich narzędzi analitycznych, badając niewłaściwe wskaźniki i marnując czas na analizowanie mało istotnych raportów i danych. Instalacja narzędzi analitycznych takich, jak Google Analytics to nie wszystko. Do efektywnego korzystania z analityki webowej potrzebna jest również odpowiednia konfiguracja raportów oraz dobór kluczowych metryk sukcesu.

Jak wygląda optymalizacja raportowania w Twojej witrynie?

  1. Analiza informacji o biznesie klienta: W trakcie wspólnej sesji, razem z klientem, rozmawiamy o modelu biznesowym, na jakim opiera się witryna. Definiujemy potrzeby poszczególnych członków zespołu klienta, które są związane z analizą i zbieraniem danych.
  2. Określenie kluczowych wskaźników sukcesu - W trakcie wspólnej sesji z klientem oraz na drodze naszej analizy proponujemy zestaw kluczowych wskaźników sukcesu, które będą stanowiły podstawę późniejszego raportowania i analizy danych.
  3. Wdrożenie paneli menadżerskich - Na podstawie zdefiniowanych wcześniej kluczowych wskaźników sukcesu tworzymy tzw. panele menadżerskie. Dzięki temu oddajemy w ręce osób zarządzających witryną przejrzysty raport ze wszystkimi danymi, niezbędnymi do codziennego podejmowania kluczowych decyzji.
  4. Wdrożenie dedykowanych raportów - Dla każdego z kluczowych obszarów funkcjonowania Twojej witryny oraz e-marketingu wdrażamy dedykowane raporty. Oddajemy w ręce Twojego zespołu raporty, zawierające najbardziej istotne dane dotyczące pozyskiwania, zaangażowania, konwersji oraz utrzymania klientów Twojej witryny.

Jak korzyści osiągniesz optymalizując raporty w swojej witrynie?

Oszczędność czasu i zasobów

Twój zespół nie traci już czasu na analizę nieistotnych danych i przekopywanie się przez stosy nieistotnych metryk i raportów. Poświęcasz czas na analizę tylko tych metryk i wskaźników, które odpowiadają za 90% sukcesu Twojej witryny.

Dostęp do raportów menedżerskich

Osoby decyzyjne z Twojego zespołu uzyskują dostęp do tzw. raportów menedżerskich, dzięki temu podejmowanie decyzji na strategicznym poziomie staje się jeszcze łatwiejsze. Raporty menedżerskie podsumowują wydajność Twojego biznesu za pomocą kilku potężnych metryk i przyjemnych dla oka wizualizacji. Dzięki temu podejmowanie kluczowych decyzji staje się jeszcze łatwiejsze.

Kluczowe wskaźniki sukcesu

Dostajesz ogromną wiedzę i narzędzie zarządzania swoim biznesem online w postaci kluczowych wskaźników sukcesu. Uzyskujesz dostęp do 2 - 3 potężnych metryk, które każdego dnia powiedzą Ci, w jakim kierunku zmierza Twój biznes i które jego obszary wymagają optymalizacji.

Dedykowane raporty

Każdy członek Twojego zespołu otrzymuje raporty dopasowane do jego zakresu odpowiedzialności oraz pełnionych obowiązków. Twoi marketerzy i pracownicy pracują jeszcze wydajniej dzięki temu, że dostają skrojone do ich potrzeb raporty z danymi, które wyznaczają codzienny kierunek ich pracy.

Jak w ciągu 12 miesięcy zwiększyliśmy wsp. konwersji na sprzedaż o 47% a przychody ze sprzedaży o 92% ?

Marcin Warzocha

Współwłaścicel, Nakrywamy.pl

Porozmawiajmy o Twoim E-biznesie

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się

Jak dzięki naszemu procesowi optymalizacji konwersji udało się na stałe podnieść wsp. konwersji na rejestrację na stronie docelowej o 52%, znacząco obniżyć koszt pozyskania nowo zarejestrowanego użytkownika?

PolishHearts

Sieć Portali Randkowych, PolishHearts

Napisz do nas! Sprawdź jak możemy zwiększyć wartość Twojej witryny

Porozmawiaj z ekspertami jak zwiększyć współczynnik konwersji w swoim serwisie oraz jak poprawić efektywność Twojego marketingu.

Skontaktuj się